logo litforum

Тези для Літературного форуму

24.03.2016

Щоб пізнати справжній сенс життя – його треба прожити, прожити

повністю, щоб усвідомити сутність дитинства, юності, зрілості і старості.

 

1. Більшість суспільних проблем пов’язані з людиною, з її багатогранною

психікою, яка останнім часом суттєво змінилась: Помаранчева революція,

Революція гідності, Майдан і війна з Росією.

2. Ще древні єгиптяни писали, що людство у майбутньому саме себе

знищить. Було, мабуть, у них відчуття проблем сучасності.

3. У наш час, після винайдення зброї масового знищення, таке пророцтво

стає дуже вірогідним, особливо, якщо врахувати зростання психічних

захворювань, вплив релігійних сект, зомбування людської свідомості

залежними від олігархів засобами масової інформації.

4. (Погляньте на нашу Верховну Раду і ви у цьому переконаєтесь).

5. Література, і взагалі мистецтво, завжди були в перших лавах борців за

краще майбутнє людства, а письменників недарма називали інженерами

людських душ.

6. Колись так і було: моє покоління вчилось на кращих творах світової

класики.

7. Шевченко найкращий зразок «лікаря» українського суспільства. Згадайте

його «І мертвим і живим і ненародженим…». Додайте до цього твори

Івана Франка, Лесі Українки , Гончара, Сосюри і багато-багато інших. Вони

були не тільки видатними письменниками, поетами, але і носіями

української моралі:

Хіба не жах: своєї зброї

Не маєш ти в ці скорбні дні …

У тебе так: два – три герої,

А решта - велетні дурні.

8. Чи багато серед нас тих, хто вважає себе їхніми учнями? Але ж учень

повинен йти далі, «Бо лиш тоді пройдуть по цій дорозі люди, як ми

проб’єм її і вирівняєм всюди, як наші кості тут під нею зогниють» .

9. Який новий і безмежно багатий матеріал дає наш час для Ваших творів,

для виробництва дієвих «ліків» для суспільства:

- А) Проблеми сучасної сім’ї. Адже 2/3 шлюбів розпадаються, а діти

ростуть без належного виховання батьків і все частіше - навіть без

матері. От Вам і сучасна «Кайдашева сім’я».

- Б) Освіта: бо дітей здебільшого ще й досі навчають вчителі, які

здобули освіту і досвід ще за радянської доби. Сучасна молодь, яка

закінчила педагогічні вузи, не хоче працювати в школі за мізерну

зарплату. А як же бути з покликанням вчителя, без якого не можна

виховати справжнього громадянина і патріота? А чи можна стати

професіоналом, якщо диплом куплений за гроші?

- В) Проблеми екології. Україна вже доведена до рівня державного

смітника, земля і вода забруднені отрутохімікатами, продовжується

масова вирубка лісів. Важко навіть уявити, що ми залишимо у спадок

нащадкам?

- Г) Корупція і хабарництво, які перевищили всі можливі «норми», і

заразили цими соціальними хворобами майже кожного українця, і

носіями вірусів є ті, хто їздить на найдорожчих машинах, або живе в

«королівських» хоромах, побудованих за вкрадені у суспільства гроші.

10. Перелік проблем можна продовжити. Для їх мистецького висвітлення

вистачить і критики і Гоголівської сатири і позитивних прикладів. І

найважливішим є те, що Україна першою у світі стала на шлях подолання

цих хвороб. І лише з Вашою допомогою можна досягти перемоги і стати

позитивним прикладом для Європи, а можливо і для всього світу!

Поспішайте стати класиками, щоб на Ваших творах вчилась принаймні

українська середня школа! Бажаю успіху.

Слава Україні!